Hvis iOS-brugere oplever, at deres billeder ikke kan eksporteres via ApowerManager, skyldes det sandsynligvis, at billederne er blevet uploadet til iCloud. De billeder, du ser på din telefon eller i programmet, er kun miniaturebilleder. Følg nedenstående løsninger for at løse dette problem.
Sådan løses ApowerManager Kan ikke downloade iOS-billeder
1. Rediger billeder på iPhone/iPad
Denne fremgangsmåde anbefales, hvis der kun er få billeder, der har dette problem.
- På din iPhone eller iPad skal du åbne appen Fotos og finde det billede, der ikke kan eksporteres via ApowerManager.
- Tryk på Rediger øverst til højre.
- Derefter downloades det originale billede automatisk.
- Opdater derefter dine billeder på ApowerManager.
2. Download billeder på iPhone / iPad
Denne metode anbefales, hvis du oplever dette problem med mange billeder, og din mobilenhed har tilstrækkelig lagerplads.
- Gå til Indstillinger> Fotos på din iPhone eller iPad.
- Vælg Hent og behold originaler i stedet for Optimer iPhone-larging.
- Vent, indtil billeder og videoer er hentet på din telefon, hvilket kan tage et stykke tid.
- Når du er færdig, skal du opdatere billeder på ApowerManager.
3. Download billeder fra iCloud
Denne fremgangsmåde anbefales, hvis du har uploadet mange billeder til iCloud, og din mobilenhed ikke har tilstrækkelig plads.
- Åbn icloud.com på din browseren på din computer.
- Indtast din iCloud-konto. Klik derefter på fanebladet Fotos.
- Vælg alle de billeder, du vil overføre, og klik derefter på knappen Download det valgte emene for at downloade billederne til din computer.
Ved at følge ovenstående fremgangsmåder kan du overføre de originale billeder fra din iPhone til computeren. Hvis du oplever andre problemer, kan du søge i vores FAQ kategori.
Skriv en kommentar